søndag den 24. oktober 2010

Så hopper jeg endelig ud i blogverdenen

Efter laaang tids afhængighed med at følge alle de kreative blogs der findes her i blogverden, har jeg endelig fået taget mig sammen til at prøve at finde ud af hvordan man får sin egen blog op at stå. Indtil videre synes jeg ikke det har været helt lige ud af landevejen, men jeg håber jeg bliver mere dus med den efterhånden. Jeg kan jo på ingen måder hamle op med alle de flotte blogs i har fået stablet på benene, men jeg må tage det lidt af gangen, og håbe på nogle gode råd fra jer ind imellem.

Jeg er også med på den kreative bølge der er i Danmark for tiden, hvor det er ind at lave en hel masse håndarbejde selv. Jeg elsker at sy, hækle og strikke, desværre synes jeg ikke altid tiden er der til det, når hus, job og familie også skal passes. Men jeg prøver virkelig.
Jeg elsker at blive inspireret på de forskellige blogs, og håber også at kunne sprede nogle gode ideer rundt selv.

Håber i vil tage godt imod mig, og at der stadig er plads til én mere i jeres skønne univers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar